utorok 5. apríla 2011

Photoos :)

Ahojte. Ano viem ako neskutočne dlho som sem neprispievala. Ale mala som toho naozaj strááášne veľa. Teraz mám clekom pokojný deň takže to využijem na niečo nové. Okrem mojej záľuby k móde, aj rada fotím. Proste fotím prírodu, ľudí,,,čokolvek zaujimavé čo vidím. A rozhodla som sa s vami o nejaké moje fotky podeliť. Veľmi ma poteší ak napíšete čo si o nich myslíte (nie je to zatiaľ nič moc, ale ke´d bude teplejšie, idem na kurz a potom to už bude o inom ;)).







Tak nabudúce pridám už zmysluplnejší príspevok. Zatiaľ vás prosím aby ste zvolili tú najkrajšiu/ najzaujímavejšiu fotku. Môžte napísať aj či chcete aj takéto prísppevky albo vám jeden stačil :D. 
Lenčuuk

7 komentárov:

  1. Mne sa najviac paci ten druhy a treti obrazok :)
    Neviem sa rozhodnut ktory je krajsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa najviac lubi ten s tou cajkou ci co to je .. myslim ze to je ten 4. :)) ale vsetky su kraasne :**

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne leni :) si najnadanejšia fotografka aku poznam (samozrejme aj tomcalka :) ) Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D všetky sú pekné ale naj je asi ten, s tou rukou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. peknee fotky :) a en napad s tym BA ufom a rukou je super! mam rada taketo fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dakujem :) ano aj ja som to chela vyskusat :D

    OdpovedaťOdstrániť