štvrtok 9. decembra 2010

Čo si myslíte o....?







Tak toto bude moja prvá rubrika. Ešte neviem ako často ju sem budem dávaťť, no mohla by tu byťť aspoň 2 krát za týždeň, alebo vždy keď natrafím na niečo nové. Ako prvé sem dávam vianočné reklmy. Myslím že každý ich poznáme: Dede, Vianočka a Lukáš Latinák. Niekomu lezú na nervy viac niekomu menej, no pravda je, že sa stále opakujú dookola a to je na nich to najotravnejšie.Myslím, že už to veľa reklamám ublížilo. Ja osobne som mala zo začiatku rada Dedeho. Bol celkom zlatý, no keď počujem 10 krát za ďeň bukekela vianoce, priznávam že je to otravné. Vianočka mi lezie na nervy už od začiatku, je to podľamňa celé divné. A Lukáš Latinák ma baví stále, on je proste super a na tých reklamách sa vždy zasmejem.
Ako ste na tom vy??
Aký nový "scenár" by ste navrhli pre Latináka do reklamy?
Poznáte nejaké paródie na niektoré z reklám??

4 komentáre:

  1. Dobrý nazor Lenka :)))Z istého hladiska máš pravdu..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne zase Dede lezie od začiatku na nervy a vianočku mám celkom rada ale Latinák je najlepší!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. anokazdy mame iny nazor..no ochvilu budeme vsetci spokojny..vianoce sa skoncili a reklami postupne "odchadzaju"... som zvedava co vymyslia na buduci rok :D

    OdpovedaťOdstrániť