utorok 14. decembra 2010

Módna polícia

Tákže dlhšie som nepisala. Bolo mi cez víkend zle, no dúfam že toto ma ospravedlní :D. Pridávam sem novú rubriku-MÓDNA POLÍCIA. Viem že je to už asi otrepané a je to na každom blogu, no ja dúfam že táto módna polícia bude pre Vás niečim iná, a že Vás niečim osloví. Aké bude známkovanie? Klasické- od 1 do 10 (1 najhoršie 10 najlepšie) hodnotiť sa bude: oblečenie (ako to ladí, či to neniči postavu, atď.), make-up (či je primeraný oufitu,...), vlasy a doplnky. Za každé toto sa bude môcť udeliť 10 bodov (spolu 40 bodov) a nakoniec sa to všetko zráta. Konečné hodnotenie sa porovná a vyberie sa najlepšie oblečaná celebrita. Hodnotiti môžete aj vy v komentároch, tak ako môžte aj navrhova dalšiu akciu alebo celebritu ktorú máme ohodnotiť. Tak sa pustme do toho ;):
Ako prvé sem dávam hviezdy z odovzdávania cien Emmy 2010:
1. Drew Barrymore :

1. Oblečenie: Nemám príliš rada takéto princezničkovské šaty, no na nej si žiadne iné ani neviem predstaviť. Krásna farba :) možno by to chcelo nejaký výrazný šperk na krk alebo opasok ale  inak to hodntoím :    8-imi bodmi.

2. Make up: Myslím, že make up je primeraný oblečeniu nič prehnané, neviem či sa to dá nejako ohodnotiť, ale k oblečeniu to ide takže: 10 bodov

.3. Vlasy: Podľa mňa jej chýba nejaká čelenka. Viem si kludme predstaviť nejakú jemnú kvetinkovú čelenku. Ale je to celkom fajn takže: 6 bodov

4. Doplnky: Prekrásna kabelka ktorá je naozaj k skvele ladí, myslím že musí byť vyrobená presne k tomu ;), topánky síce nevidím no zrejme sú tiež do detailu zladné. Ako som však povedala chýba mi nejaký opasok alebo náhrdelník takže preto: 7 bodov.
                                                                                                                               Spolu: 31 bodov/40
2. Lauren Graham
1. Oblečenie:
Veľmi pekné šaty, no myslím že ona si na jej postavu mohla vybrať aj niečo odvážnejšie . Ten neforemný vršok jej pridáva kilá. No rozparok jej pekne poukazuje na jej pekné dlhé nohy. Takže len pre ten vršok dávam : 9 bodov

2.Make-up: Krásne, zladené, primerané, proste nemám čo dodať : 10 bodov.

3. Vlasy: Myslím, že účes si mohla Lauren zvoliť aj lepšie. Neviem či fúkalo no rozhodne to tak vyzerá kedže je dosť strapatá ;). Ale inak to hodnotím: 5-imi bodmi.

4.Doplnky: Jednoducho nádhera. Perfektne zladila topánky (tie su fakt super♥) a aj červené nechty vyzerajú úžasne. Náramky su super, Lauren jednoducho vie čo sa nosí a preto: 10 bodov.

                                                                         Spolu: 34bodov/40
3. Kelly Osbourne:
1. Oblečenie: Myslím si, že Kelly naozaj krásne scudla, a preto si mohla vybrat ouffit v ktorom viac "ukáže". Páči sa mi vršok no spodok mi priomína morskú pannu :D. Takže jej dávam : 7 bodov


2. Make-up: Make-up jej trochu pridáva na veku, no je to asi jej štýlom (proti ktorému nič nemám :)). Ale celkom laí k čiernym šatám takže: 8 bodov.


3.Vlasy: Účes si zvolila naozaj "pre staršie dámy". No celkovo ním nič nepokazila akurát si pridala na veku takže: 7 bodov


4.Doplnky: Neviem prečo ale s čiernou sa mi vždy spája červená. Takže si viem predstaviť veľký cervený náhrdelník a možno aj opasok a lak na nechty. Kedže Kelly nemá žiadne doplnky dám jej body len za topánky (ktoré nevidím na tejto fotke no na inej sú vidno, a celkom sa hodia): 5 bodov.
                                                                  
                                                                                                                            Spolu:  27 bodov/40
Takže tu máme vyhodnotenie: 1.Lauren Graham
                                                   2. Drew Barrymore
                                                   3. Kelly Osbourne
Ako by ste ich ohodnotili vy?
Ste spokojný s mojím ohodnotením?
Chcete aby som pokračovala v rubrike?
Máte návrh na celebritu- párty... čo by som mala hodnotiť nabudúce?


Lenčuuk

3 komentáre:

  1. Je to fakt skvelá rubrika !!! Ohodnotila si to celkom dobre ale podľa mňa sú tie druhé šaty dosť hroznééé ale každý má iný vkus!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakuejm...ano kazdy iny :) mne pridu zaujimyve..ale ja by som si ich na seba nedala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podla mna romca hovori dobre ze tie 2 sati su skarede ale je ties pravda ze mne sa napr vlastne ani jedny nepacia :D

    Tomčal :*

    OdpovedaťOdstrániť