nedeľa 13. marca 2011

Čo s čím a ako?- Zložené šaty

Ahojte, prepáčte za dlhú odluku ale mám toho naozja veľa. Dnes som sa rozhodla tak trochu obnoviť rubriku čo s čím a ako?..V prevej časti sme rozoberali to, ako kombinovať riflovinu. Dnes si ukážeme čo so sukňami s vyšším pásom. Jednoducho povedané dáme si typy na "zložené šaty".


Prvý typ zložených šiat, je skombinovaný s dlhšou sukňou a jednoduchým čiernym tričkom. Táto kombinácia je vhodná ná párty, ale aj na nákupy s kamoškami.











Jemné tóny som skombinovala v druhej kombinácií. Vhodné na rande, či prechádzky pri mori...












Tretia kombinácia je veľmi zaujímavá (aspoň podľa mňa :D). Kombinácia dvoch temperamentných farieb čiernej a červenej, je vhodná ná párty, ale aj na nejakú spoločenskú udalosť...












Poslednou kombináciou je čierno-biela sukňa skombinovaná s bielym tielkom a sakom. Vhodné do spoločnosti.



















Tak to by bolo na dnes všetko. Ktorá kombinácia sa vám páčia najviac môžete písať do komentárov. A teraz dopíšte aj to či sa vám viac páčia návrhy v looklete (poslednýňaj s postavou) alebo návrhy v polyvore (bez postavy, no viac vecí). Ďakujem :* Lenčuuk

4 komentáre:

  1. brala by som všetky looky :) ale úplne naj je asi ten posledný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nadherne kombinacie , no hlavne tie 2. a 3. šaty..źe wow! ach , take by som chcela :D♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) dakujem baby :) co chvila bude nieco nove..no teraz dost nestiham :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť