nedeľa 6. februára 2011

Ako sa dať do kopy po rozchode? ♥

Ahojte :) V dnesšnej valentínskej rubrike (tento krát s Lenčuuk) je snáď jasné že láska bolí :(. A každého raz čakaá, no čaká nás aj niečo nepríjemne. A kedže nežijeme v rozprávke tak vieme, že žili šťastne až do smrti neexistuje. Takže vieme, že raz sa to sskončí ale čo potom? Treba zdvihnúť hlavu a ísť ďalej. Nie je to jednoduché no ja vám poradím ako na to.
1. Fáza: 
Treba si poplakť, no mať to pod kontrolou. Najlepšie je zorganizovať malú pyžamovú párty s tvojími BFF, a poplakať si. Keď budú s tebou máš sa s kým vyrozprávať. Povedz im všetko, čo cíttiš, či ho chceš späť, proste všetko. Uvidíš, že ti s tým pomôžu, sú to predsa tvoje BFF :).


2. Fáza:
Aj s týmto ti môžu pomôcť BFF-ky. je treba sa zbaviť všetkého čo ti ho pripomína. Máš v izbe na nástenke lístky do kina s ním? Preč s tým ! Fotku ako sa bozkávate? Schovaj ju! Macík so srdiečkom na tvojej posteli ku ktorému sa túliš keď nemáš pri sebe svojho miláčika? Schovaj aj toho, alebo ho daj mladšiemu súrodencovi na hranie. Aj pri tomto si môžeš poplakať, no lepšie by bolo mať pevnú vôlu, a emócie trošku krotiť.  Zakáž si počúvať aj mučivé pesničky o láske... Nepomáha to, a ja to viem ;)


3.Fáza: 
Prekonaj sa a choď von. Vezmi kamošky a vyberte sa na "lov". Čuduješ sa? Nemusíš predsa s ním začať chodiť, no malý flirt ti neuškodí. Hlavne zabudneš na problémy, a zistíš, že nebol jediný na tomto svete.A čo ak ho vonku stretneš? Tvár sa akoby nič. Zdraviť ho nemusíš, no ak ťa pozdraví, odzdrav ho neutrálnym tónom.

Čo ak ma bude chcieť späť?
Toto je dosť individuálne. Záleží na okolnostiach vášho rozchodu.
Treba sa vždy riadiť srdcom ♥.




Dúfam, že som vám trošku pomohla :* Lenčuuk

1 komentár:

  1. máš pekné blog, aj aj keď sa o módu veľmi nezaujímam, našla som si tu niečo svoje ;-)
    P.S. zahlasovala by si za mňa v ankete, som tam ako Natsumi, ďakujem vopred ;-)
    http://my-cute-dog.blog.cz/1102/1-kolo-foto-souteze

    OdpovedaťOdstrániť