piatok 4. februára 2011

Hviezdne páriky ♥

Ahojte :ň Dnes je tu opäť rubrika valentínsky kalendár- tentokrát s Lenčuuk. Som tu dosť neskoro, no snáď mi odpustíte. Takže ideme na to.
Prvým asi najznámejším párom sú Angelina Jolie a Brad Pitt.
  I keď títo dvaja su spolu už naozaj dlho, zobrali sa len teraz nedávno. Avšak tieto informácie nie sú overené. Čo je však isté, je to že im to škrípe. Možno je to tým, že na seba nemajú toľko času čo by chceli...  Majú spolu 6 detí, takže o zábavu majú samozrejme postarané..
Až na tento skrat si myslím, že sa skvele dopĺňajú, možno aj preto že sú spolu až tak dlho. Takže ich love status by som ohodnotila na 65%
 

Ďalším známim párikom sú (boli?) disney hviezdy Vanessa Hudgens a Zac Efron.

 Pred nedávnom sa uvažovalo o ich rozchode, teraz zasa o tom, že sú opäť spolu. Ako to je? To asi vedia len oni dvaja... Ja si myslím, že sa k sebe perfektne hodia, sú typickýp príkladom toho, že aj kamera môže dať dvoch dokopy. Takže im dávam 74%
  

3 párom, su novomanželia Katy Perry a Russell Brand.

Katy Perry to s ním ľahké veru nemala, ale skrotila ho , ateraz sú spolu ako 2 hrdličky. Kedže sa len prednedávnom vzali, nedá sa tu ešte uvažovať o nejakých škriepkach, či dokonca rozchode... Russell je ten typický bad boy, no Katy zrejme vie ako naňho, čo znamená, že snáď dlho o rozchide ani pičuť nebudeme. Radšej o dieťatku ;). Dávam im 85%.
 

Tak čo? Ako sa vám pozdáva moje hodnotenie? Komentáre a hodnotenie poteší. Lenčuuk


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára