streda 16. februára 2011

Grammy awards 2011



Ahojte. Dnes trošku netradične skôr. Ležím doma v posteli, choroba ma premohla :(. bolesť hrdla, a teraz už zrejme aj teplota :(. No jednu výhodu to má :).
Takže dnes vám sem dám takú menšiu módnu políciu z Grammy awards. Ideme na to:

Najviac svojimi šatami zaujala asi Rihana. Myslím si, že vystihujú jej osobnosť. Sú odvážne a neviem si predstaviť nikoho iného (možno okrem Gagy :D) kto by si ich obliekol. Aú naozaj zaujímavé :)

Je vidno ako nám Miley dospieva. Ale toto mi na ňu príde príliš "starecké". Myslím že si mohla dovoliť viac aj čo sa týka účsu. Takže mňa Miley , dá sa povedať, sklamala :(.

Jenifer Hudson je ďalšou hviezdou z červeného  koberca tohtoročnej Grammy. Má zaujímavé šaty. Korzet sa mi veeeľmi páči, len ten spodok by som trošku skrátila, alebo naopak predĺžila..

Jenifer Lopez ma prekvapila! Veľmi milo. Krááááásne. Nemám čo dodať, možno len, že ma bohovské vlasy ♥

Kelly Osborne má prekrásne šaty. Aj topánky, no možno by som zmenila vlasy a hlavne pohľad. K takýmto jemným šatám sa predsa nemôžeš mračiť Kelly ;).

Nicole Kidman si zvolila veľmi zaujímavé šaty. Celkom pekné, no na nej som už videla aj lepšie...A možno by som k dlhým šatám zvolila aj topánky so zatvorenou špičkou.

Tak čo ako sa vám páčia moje hodnotenia a celkovo šaty? Vás chrípka ešte nezasiahla? ♥ Lenčuuk

3 komentáre: