piatok 25. februára 2011

Spring inspirations

Hello po dlhšej dobe :). Priznávam sa, nemala som čas. Mám prázdniny, a taks om to trošku flákala. No ja sa polepším. I promise! Kedže dnes vyšlo slniečko, rozhodla som sa spraviť pár typov na jarné oblečenie. Ideme na to:

Tá Gucci kabelka ♥
















Na trošku teplejšie dni...



















Trošku jednoduchšia kombinácia. Ale myslím že aj tak pekná...




















To by bolo zatiaľ všetko. Ako prázdninujete? Prípadne čo plánujete cez prázdniny? Lenčuuk

4 komentáre:

  1. ejha ten druhý a tretí by som aj brala :) no a prázdniny si ešte len idem užívať :) tu na východe je sneh tak možno lyžovačka.. alebo skôr do bazénika si zaplávať :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jooj to ti zavidím :) ja som bola len doma mali sme ist na Liptov ale bola som chorá :(.... tak si teda uži sneh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja by som brala ten treti =D no nam prazdniny teraz koncia ale bohvie ako som si ich neuzila lebo som bola chora... =( ale co uz =D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja som bola :( hmm ale aspon tento vikend som si uzila naplnoo :)

    OdpovedaťOdstrániť