streda 2. februára 2011

♥Slaďáky -Valentín♥

Opäť je tu naša valentýnska rubrika s Kikou a mnou (na striedačku) valentínsky kalendár. Je rad na mne a ja sem pridávam svoje "slaďáky". Pridám vám sem pár pesničiek, ktoré vám pripomenú valentínsku náladu aj keď možno nikoho nemáte :).
Prvou je hit od skupiny Aerosmith I don't wanna miss a thing. Keď si ju pustíte, na začiatok sa vám iste bude zdať čudná, no potom sa započúvate a určite ju spoznáte ;)






Ďalšou v poradí je pesnička od možno menej známej skupiny (no ja ju mám rada :)) The calling- Wherever you will go. Myslím, že aj táto pesnička bude väčšine z vás známa... Odporúčam si pozrieť aj videoklip :)







 Treťou je docela známy slaďák Here without you...



Lifehouse má pre nás slaďák s názvom You and me, a ja si ho dnes požičiam ako 4 "prírastok" na náš blog.



A posledným je slaďáčik od skupiny Green day (táto pesnička im fakt vyšla, inak ich totiž nepočúvam) Wake me up when September ends. Väčšina z vás ho pozná. PS: dala som sem verziu z videom, aurát, že začiatok je dosť dlhý, kým začne pesnička...




Tak čo páčia sa vám? Ktorý najviac? Máte aj vy tip na nejaký slaďák? With ♥ Lenčuuk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára