nedeľa 13. februára 2011

Darčeky ♥

Ahojte :) V dnešnej časti  (už predposlednej) valentínskej rubriky, si povieme niečo o darčekoch na valentína. Tetno sviatok samozrejme nie je len o darčekoch, ale hlavne o tom, že ste s tými čo máte rady. Je jedno či je to kamoška, alebo váš priateľ proste stačí, že sa máte radi a ste spolu. Keď však chcete niekoho blízkeho prekvapiť alebo potešiť môžete mu niečo malé venovať.

Najviac sa cenia darčeky, ktoré vyrobíte vy a hlavne z lásky ♥. stačí aj niečo maličké. Ja vám sem dám presný návod na krabičku, ktorú môžete dozodobiť a upraviť presne podľa toho komu ju dávate. Nejaké typy:
Mamke- Jej môžte spraviť krabičku ako šperkovnicu
BFFke- Tiež môžte spraviť šperkovničku, alebo ju naplniť drobnými cukríkmi :) FAantázíí sa medze nekladú ;)
Ocinovi- Kľudne mu vyrobte väčšiu krabičku na klince,...Proste na všetko čo používa :)
Frajerovi- Pre neho môžete krabičku oblepiť vašimi spoločnými fotkami a skryť do nej niečo, čo vás mu bude vždy pripomínať. Alebo mu vyrobte krabičku na niečo čo často používa. Je to gitarsita? Spravte mu krabičku napríklad na brnkátka , a kľudne mu do nej jedno skryte, aby sa stalo jeho najoobľúbenejším :). Baví ho fotenie? Skry mu do nej fotky, keď si bola malá :).
Tak tu máte sľúbený návod. Ja som krabičku robila servítkovou technikou, mojej mamine ako špekovnicu. Kľudne sa inšpirujte ;):
 Tak potebujeme toto:
- Krabičku (veľkosť a materiál je na vás, no ja vám radím drevenú)
-Akrylové farby
-Servítku
- Minimálne 2 štetce (jeden na lepidlo a druhý na farbu)
-Lepidlo na  servítkovú techniku a lak (ja som objavili také, ktoré sa používa aj ako lak aj ako lepidlo, myslím že je to tak najlepšie :))




 Krabičku si natrieme akrylovou farbou. je na vás či celú, alebo vynecháte vrch.

 Oddelíme si servítku, kedže na krabičku potrebujeme len vrchnú, kde je vzor.
Začneme lepiť vrchnú časť servítky, je na vás či si natriete celú plochu lepidlom a nalepujete, alebo to robíte ako ja po častiach...











Keď vám lepidlo pod servítkou zaschne, natrite povrch lakom (lepidlom)...



Čakáme :)












 Takto by to malo vyzerať :)










Páči sa vám? Inšpirovala som vás? Aj vy máte nejaký zaujímavy typ na darček? Kometujte a hodnotte :*














4 komentáre:

  1. wau! šikovnica! :) ja tento sviatok moc nemusím.. ale darovala som kamoškám perník v tvare srdca potretý červenou farbou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) dakujem :) anio ja ho nemam rada ale tak toto sa snad zide :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekný blog followujem keď chceš pozri sa aj ty na moj

    fashioncinnamon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť