utorok 1. februára 2011

♥ Tipy na SMS-ky - Valentín ♥

Ahojte, blíži sa Valentín a s Lencuuk sme sa rozhodli, že by sme vám sem každý deň dali niečo Valentínske... Tak začnem touto rubrikou..


Neviete akú SMS-ku poslať svojmu miláčikovy?? My vám poradíme...  ♥


1. Milujem Ťa ako hviezda Betlehem,
    milujem Ťa ako slnko celý deň,
    milujem Ťa ako básnik rým,
    milujem Ťa a to nie len keď je Valentín...


2.  Ako môžeš povedať že dážď neprší, keď existujú oblaky...
     Ako môžeš povedať že lístie nelieta, keď existuje vietor...
     Ako môžu povedať nezamiluj sa, keď existuješ ty!!!


3. Dnes je Valentín.  Prajem Ti po 1. aby sa ti v tento deň splnili tie najtajnejšie sny a želania,
    a po 2. aby som bola priamou súčasťou bodu číslo 1.


4. Posielam ti krásne slová, krátku báseň láska moja.
    Posielam ti sladký bozk, pýtaj si ak nemáš dosť.
    Posielam ti modré z neba, z hĺbky srdca len pre teba.    Cmuk  :*


5. Tak ako riadky bez písmen,
    tak ako zatúlaný sen,
    tak ako túžba zlomená,
    tak ako láska bez mena,
    tak ako mraky bez neba,
    tak cítim sa ja bez teba.         Peknučkého Valentína ♥


6.  Nech Valentín každý deň býva,
     nech cítiš lásku, čo moje srdce skrýva,
     nech z očí Tvojich šťastie žiari,
     ako lúka skorej jari.
    Chcem byť kvetom tejto lúky,
     čo nežne hľadia Tvoje ruky.


7. Život je krásny, život je boj,
   máš ho len jeden a je len tvoj.
   Keď pri týchto slovách počuješ srdce biť,
   pochopíš, že bez lásky sa nedá žiť.           Pekného Valentína!

8. Keby moje srdce malo nohy, utekalo by za tebou.
    Keby vedelo rozprávať, hovorilo by o tebe.
    Keďže vie len biť, bije iba pre teba!!
                                                                    Krásneho Valentína !!

9.  Najkrajším darom prírody je život.
     Najkrajším darom života je mladosť.
     Najkrajším darom mladosti je láska.
     Najkrajším darom lásky si TY!
                                                                     Krásneho Valentína!!


10. Stretol som raz šťastie.
      Malo tvoje oči, pery, dlane.
      Stretol som raz šťastie, doteraz nepoznané.
      Stretol som Teba.



Tak čo, páčia sa vám tieto básničky??
Dúfam, že máte niekoho, komu ich môžete poslať... :))




3 komentáre: