nedeľa 23. januára 2011

Ahoj po dlhej dobe

Ahojte :) Tak po dlhšom čase som opäť späť. Je toho na mňa príliš veľa, no za týždeň je to už za mnou :) Ako výkendujete? Ja som bola včeara po dlhom prehováraní korčulovať s kamošmi, aj keď som na korčuliach nestála od vtedy, čo som si na nich zlomila ruku a to sú už dobré tri roky. Výsledkom toho je obrovská modrina na kolene, ale hlavne úspech v podobe toho, že mi to už ako tak ide :D Dnes som sa mala ísť venovať svojej druhej velkej zálube hneď po móde, a to foteniu. A však odrádza ma počasie, tak som sa rozhodla, apsoň dačo pridať sem :).

MUST HAVE : To bude prvá rubrika po dlhšej dobe. Takže dnešným "kúskom" ktorý musíte mať su takzvané WAYFARERS. Su to slnečné okuliare, tak trochu hranatého tvaru. A kedže "teplučká" slnečná jar sa blíži, tak som si ich vybrala.

 Wayfarers nájdete
naozaj vo všetkých darbách, a niektoré dokonca aj so vzormi.
Navyše tento doplnok je unisex, čo znamená, že ho nosia ženy a takisto aj muži.


Celebrity si tiež odlúbili tieto okulire:
Robert Pattinson alebo Kevin Jonas, sú príkladom, že aj muži vedia čo sa nosí.
 
Dokonca aj taká extravagantná žena ako Lady Gaga nosí wayfarers.
Katy Perry dokonca skúsila experimentovať v podobe farebnejších wayfarers.
Tak čo už viete aké slnečné okuliare chcete na túto jar a leto?

With ♥ Lencuuk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára