utorok 4. januára 2011

Ďakujem :)

Dnes som sme naozaj aktívne pridávala články. Teraz som sa vrátila z návštevy, a hned som sa isla pozrieť, či sa mi to oplatilo. A hádajte čo? Pozrela som sa na štatistiku blogu a na návštevy za tento deň. Bolo ich 83!! To je rekord! A ja vám zaň ďakujem. Ani neviete aká šťastná idem spať. Takže celkový počet návštev sa vyšplhal na 262. Keď to tak pôjde ďalej môžme sa čoskoror tešiť na 500 návštev. Zajtra asi nebudem stíhať dávať nové vecy. možno až poobed. Ráno mi totiž idú brať krv :(. Takže potom tu celý deň nebudem. Ale keď prídem zasypem vás niečim novým, aby ste svoje návštevy tu neolutovali :) Ďakujem :*

3 komentáre:

  1. ako ty sa hanbi !!! ako kde je moje meno !! kto ti sem chodí aj 10- krat za den ?? :) fakt netušim .... bezo mňa by tu nebolo ani 100 !! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a mas zly nastavený čas :P neni 23:57 ale 08:58 :P ?) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. katka klud..ja si to cenim.ale ved vies ze tebe podakujem osobne v skole velkym objatim :) a k tomu casu..hej nejak to blbne :)

    OdpovedaťOdstrániť