pondelok 3. januára 2011

Kombinuj

Pôvodne som túto rubriku chcela robiť v looklet-e ale už dlhšiu dobu mi nejde. Naštasie som si našla podobnú stránku  (polyvore) a tak som ju spravila tu. Celé to bude o istom kuse oblečenia (vždy inom :D) ktorý skombinujem s vecami, ktroé sa hodia na štýl ktroý vyberiem (diskoteéka, každodenné, elegantné,...). Vy to samozrejme budete môcť hodnotiť komentármi. Neskôr (keď uvidím, že komentujete, a že vás to proste baví) sa možno dohodneme na tom, že vám vyberiem kúsok oblečenia a tému , na ktorú
 kombinujeme,vy to vytvoríte, odfotíte (print screen) a pošlete mi to na mail. Takže komentujte :). Tu to máme:


Dnes kombinuejem s tymito riflami.
 Sú neutralnej farby (bežová) takže sa hodia skoro ku všetkému.




Prvá kombinácia s tymito riflami, je na elegantný štýl. Všetko som ladila do odtieňov hnedej a béžovej, a myslím si, že to pôsobí veľmi príjemne. Make-up som zvolila nenápadný, tiež ladený do béžova.

Toto je skombinované na diskotéku. Je tam trochu výraznejšie maľovanie a doplnky. Ps: to uplne hore vpravo je lak na nechty.
Posledná kombinácia je na každý deň. Napríklad do školy, alebo proste len tak do mesta. Doplnky a maľovanie sú nevýrazné, ako do školy :D.

Tak čo páči sa vám nová rubrika? Chcete aby som pokračovala? Chcete aj vy kombinovať (súťaž)?
Poprosím komenty a hodnotenie. Ďakujem :*

5 komentárov: