utorok 4. januára 2011

Kombinuj

Ahojte :) Mala som dopredu pripravenú rurbriku kombinuj, chcela som vám ju sme dať asi až na budúci týždeň, no nenapadlo ma čo iné vám sem dnes dať, a tak vám ju sem dávam teraz: :)

     Dnes kombinujeme s toutu sukňou:

Toto je kombinácia na každý deň. Je to vhodné na leto, alebo na jar. A kvôlí veľkej plážovej taške, je to pokojne vhodné aj k vode.
Máme tu elegantý štýl. Na nejakú letnú garden party, alebo tak nejak :).

Túto sukňu by bola veľká škoda nevyužiť, aj na chladnejšie mesiace. Preto som spravila jeden návrh na jeseň. Takže kludne aj na prvý deň v škole :).
Tak čo páčia sa vám moje návrhy?? Ktorý najviac. Naopak na ktrorom by ste niečo zmenili??

2 komentáre:

  1. Mne osobne sa tá sukňa moc nepáči ale pekne si ju skombinovala na všetkých obrázkoch.... a veľmi sa mi pačia topánky ktoré si vybrala.... no proste z teba bude určite dobrá modna návrhárka..♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem Romi ♥ mne sa paci :) vidis kazdy mame iny nazor :) ale tie topanky su fakt skveleee :)

    OdpovedaťOdstrániť