sobota 1. januára 2011

DIY celebrity look

Máte za vzor nejakú celebritu? Páči sa vám ako sa oblieka? Tak tu nájdete presne to, čo potrebujete na to aby ste vyzerali as´poň podobne. Prvá celebrita bude Avril Lavigne. Jej štýl je vlastne punkrock, no vždy je obohatený niečim, čo je typické pre ňu.
Takže. nie je to moc rovnaké, no je to skôr pre inšpiráciu. Takže ak chcete vyzerať ako Abril, stačí vám jednoudché tmavé tričko (ja som vybrala také trochu veselšie, aj s obrázkom, no to je opäť vec vkusu.), mini sukňa so "škótskym vzorom", o farbu podľa mňa moc nejde (ja mám rada tyrkýsovú, no vy môžete kľudne použiť aj inú farbu.), no a nakoniec potrebujete podkolienky, buď obyčajné, čierne, alebo prúžkaté. Ak nechcete byť úplná kópia Avril, možte si to doplniť nejakými doplnkami (náramky by s aveľmi hodili.)
Tak čo páči sa vám? Akú celebritu by ste chceli nabudúce? (ja mám pripravenú Miley Cyrus, síce nie som je fanynka, no páči sa mi štýl akým sa oblieka :)) Opäť vás prosím aby ste komentovali, alebo aspoň hodnotili, nech viem, že mám aj ja nejakých fanúšikov na mojom blogu :)

2 komentáre: