pondelok 10. januára 2011

Módna polícia- ples v opere 1 časť

Ahój :). Tak som sa reda k tomu nakoniec dostala dnes..no budem to trošku kúskovať. Dnes vám sem dám tri celebrity z plesu:  Mariana Ďurianová
                              Erika Judíniová
                              Adriana Kmotríková
 Takže prvá je moderátorka Markízi- Mariana Ďurianová. Ja myslím, že šaty si zvolila dobre, krásna farba, určite v nich vynikla. Čo som však nepochopila sú modré doplnky (náušnice a náramok). Príliš jej to neladí, dokonca ani k aplikácií na šatách, takže neviem...Žeby sa zladila do farieb Markízi??? Ale účes a maľovanie je skvelé, nemám čo vytknúť. Celkovo dávam 9bodov/10
















Toto Erike príliš nevyšlo. Vyzerá v tom ako nočná múra a navyše jej to pridáva na veku. Korzet je zaujímavý, no tá sukňa, je naozaj divná. A čierna farba? Erika preboha! Veď ty nepotrbuješ ani maskovať nadbytočné kilá. Tak načo?? A tá kabelka? Hm príde mi veľká na takúto udalosť. Jediné čo sa mi naozaj páči je Erikin účes-jednoduchý. Ale inak je mi ľúto ale musím dať 5bodov/10.
Tak toto je skvelé-perfektné! No proste nemám slov. Všetko spolu krásne ladí, je to nápadité, zaujímavé a veľkolepé. Veľmi sa mi to páči.Nemám čo dodať takže:      10 bodov/10.
Rebríček: 1. Adriana Kmotríková
2. Mariana Ďurianová
3.Erika Judíniová
Aký je vás rebríček? Súhlasíte so mnou? komenty a hodntoenie potešia :). Lenčuuk

4 komentáre:

  1. no ta durianova ma krasne zie saty ale podla mna keby zvolila farbu adriany kmotrikovej, pacilo by sa mi to viac ... :) ale inac s tebou suhlasim leni :)) KATKA :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem..mne sa paci aj farba...len by som jej vytkla tie doplnky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej dobre si to okomentovala tie foto suhlasim s tebou!!! ? :D UZASNY BLOG!
    LUCKA :D

    OdpovedaťOdstrániť