piatok 7. januára 2011

Pozor! sutaž hádaj koho-uzavretá

A máme víťaza je ním Katka. Romi síce mala správny typ, no napísala dva a tak som ju prosila nech sa rozhodne pre jeden, Katka to využila a uhádla. Katka posli mi svoj mail a veci co chces v diplome..Posli mi to na mail- (lencuuk@gmail.com) alebo mi to napis do komentu. Dalšie kolo sútaže uverejním neskôr. Tu máte slúbenú fotku podľa ktorej som približne spravila Mileyin look:

A takto som to navrhla ja:

Ďakujem všetkým ktorí sa zapojili, a gratulujem Katke... Lenčuuk

6 komentárov:

  1. jupiiiiiiiiiiiii :) tak to je super na mail ti napisem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tomčal: lenčuuk suuper uzas dobra si :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka :( ty potvora ... :( to je nespravodlivé ... ja som to uhádla skor .. sice som napisala dve ale potom som uz nemala cas prist sem a napisat len jednu....:( Romi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sorry romi :) ja som sa spoliehala na to ze to neuhadnem a ze ty budes vitaz :) ja som tusila ze je to selena a ze ty potom skocis po odpovedi :) a hej vyhras dalsiu :) Katka :-*

    OdpovedaťOdstrániť