pondelok 3. januára 2011

Čo si myslíte o...?

O socialnej sieti- teda Facebook-u. Viem, že táto otázka sa na nás tlačí z každej strany. Facebook sa stal 3 najnaštevovanejšou stránkou sveta. Aj ja mám Facebook, a mylím, že menej je tých čo ho nemajú, ako tých čo ho majú. je to strašný zabíjak času, no neviem si pomôcť a chodím tam . Asi každý druhý deň. Naštastie na tom nie som až tak zle, viem si predstaviť mesiac (pri pevnej vôly možno aj viac :D) bez neho, no keď sa prihlásim, strávim tam niekedy aj 2 hodiny, len tým, že si pozerám nové statusy a fotky. Na druhej strane, našla som si takto veľa bývalých spolužiakov, s ktroými by som, nebyť Facebook-u nebola v kontakte. Takto sa kontaktujú skoro všetci starí známi a podobne. Ak ste aj vy závislí na FB tak pre vás mám jedno perfektné video, ktoré veľmi dobre opisuje, aký je Facebook v porobnaní s realitou. ODPORÚČAM :). Video tu! 

2 komentáre: