streda 5. januára 2011

DIY celebrity look

Ahojte, dosť sa cez prázdniny nudím tak som sa rozhodla, že by som mohla znovu začat pomáhať môjmu muckovy (Lencuuk ak sa nenahneváš :))... Začnem rubrikou DIY celebrity look v ktorej dnes budem rozoberať look Seleny Gomez špeciálne vyžiadaný od Romči.. :) Tak dúfam že sa vám bude páčiť :) .. 




Selena má rada svetlé farby, ktoré často kombinuje aj do svojich outfitou .. Ak ide na nejaký hviezdny večierok, väčšinou ju vidíme v šatách, no ona je skôr športový typ čo vyjadruje aj pri ladení jej každodenného oblečenia.. Väčšinou máva tmavé rifle s bledým tričkom a nejakým svetríkom. Často si obúva baleríny alebo tenisky no môžme ju vidieť aj v niečom na podpätku .. :) 
 ak naozaj chcete vyzerať ako ona, tu mate zopár kúskou, ktoré nesmú chýbať vo vašom šatníku :) 








TRIČKO:
Tričko môže byť jednoduché, so vzorom, ale závisí to iba od vašej fantázie :)


New Yorker
12  €










RIFLE:
Farba riflí závisí od farby trička. Ak si dáte bledé tričko, mali by ste si k nemu dať tmavé nohavice a zase naopak :)

Springfield
90 €











 SVETRÍK:
Stačí aj jednoduchý svetrík a oblečenie získa "šmrnc" .. Väčšinou ním nič nepokazíte :) 




 H&M
20 €













BALERÍNY:
Baleríny sa velmi ľahko kombinujú. Môžete si ich obliecť k šatám, sukni ale aj k rifliam :)

Deichmann
16 € 











DOPLNKY:
Pri žiadnom outfite nesmú chýbať doplnky. K tomuto by sme mohli zladiť kabelku tmavšej farby ale aj nejaký ten náramok.
 




Mango
12 € 











Dúfam že sa vám to páčilo a veľmi ma potešíte ak budete komentovať :))






4 komentáre:

  1. jej to je pekne ale tie nohavice su drahe :) Katka :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moje kolibrik :D jasne ze sa nehnevam...len pozeram a padla mi sanka..odteraz je teto rubrika na tebe..bo-hov-ske....du fam ze si spokojna so zmenymi co som spravila kym si tu nebola :* dakujeeeem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a ked si moze vyziadat romique ja cem TAYLOR SWIFT ! :D :P KATKA :-*

    OdpovedaťOdstrániť