utorok 4. januára 2011

Pozor!! Nový dessing

Ahojte :) Pripravujem novy dess tohto blogu. Nebudem vám klamať moc mi to nejde :(. Blogspot má dosť zlé požiadavky veľkosť maximálne 300MB a keď chcete vyplniť celé pozadie musí to byť dosť veľké :(. Chcela som niečo jarném (viď nižšie), no bojím sa, že nakoniec budem musieť použiť niečo z ich ponuky (tak ako do teraz). Ak mi niekto viete poradiť, kde alebo ako spraviť dess podľa ich požiaodvok, poprípade máte nejakú koláž už u vás v počítači a ste ochotné mi ju poskytnúť budem vám vdačná :) Zatiaľ vás prosím aby ste mali strpenie, aj s takýmto dessingom ako je tu do teraz :).


Pôvodne som chcela použiť niečo takéto ale bolo to strašne veľké. A rozmermi to tiež nevyhovovalo. Páčil by sa vám takýto (no takýto už si nie ale aspoň podobný) dessing blogu?
Poprosím vaše komentáre. Teraz sú naozaj dôležité, kedže nimi zisťujem čo by sa tu páčilo vám. Ďakujem :* Lenčuuk

2 komentáre:

  1. na tom zltom pozadi moc to tyrkysove ci ake pismo nesedi :) nic v zlom leni ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. anop ano viem..ani mne sa to nepaci :D lenze je to vidno..neboj do zacitaku skoly sa to vsetko pokusim zmenit..:)

    OdpovedaťOdstrániť