piatok 7. januára 2011

Kombinuj

Ahojky :) Nový diel Kombinuj je tu. Tentokrát som kobinovala so zvláštnou "bundičkou"-sakom. Ale je dosť netradičné. V orignáli sa mu vraví boyfrien´s jacket čiže frajerova bunda. Je teraz veľmi moderná takisto ako aj boyfriend´s jeans (frajerove rifle). Vybrala som ju preto, lebo som vám chcela ukázať ako s niečím mužským vytvoriť eleganciu a zvýrazniť ženskosť. Ideme ne to:

Tu máte spomínané sako (pre dĺžku názvu ho budem volať proste len sako). Je šedej farby takže sa dá skvelo kombinovať.











 Takže prvá kombinácia je takzvaný army style (vojenský štýl). Na tento štýl sa toto sako hodí, kedže je vlastne mužské (no ďalej si ukážeme, ako ho použiť aj ako ženské, ale o tom potom :D). Ladené je to do vojenských farieb, a je to použitelné aj na bežné nosenie, ale myslím že aj na nejákej párty by to nebolo úplne odveci...



Na každodenné nosenie, som ladila toto sako do "funky štýlu". To znamená veľa farieb, vzorov a samozrejme netradičné doplnky. tento štýl vídať na ulicicach čoraz častejšie, preto si myslím, že keď je obohatené o toto sako budete vyzerať tak "TRADIČNE-NETRADIČNO"...






No a to najlepšie na koniec. Elegantný štýl. Čo na to poviete? Ja si myslím, že je to ženské, a zároveň zaujímavé. Do spoločnosti absolútne vhodné ;). Aj líčenie som zvolila trošku netradičnejšie, obohatené o dymové líčenie (o ktorom by som nabudúce chcela spraviť článok v pripravovanej rubrike Beauty tips..ale aj o tom neskôr). Použila som ak umelé mihálnice. Ja si myslím, že je to taká nedbalá elegancia :)...



Páčia sa vám moje kombinácie? Chceli by ste rubriku "Beauty tips" (venovanú líčeniu a účesom, kedže aj o tomto je móda)? Každý vás komentár ma veľmi poteší. S láskou ♥ Lenčuuk.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára