pondelok 24. januára 2011

DIY celebrity look + SÚŤAŽ !!!!

Ahojte, prepáčte že som dlhšiu dobu neprispievala, ale v škole sme mali dosť učenia a tak som nemala čas... Dnes som sa to rozhodla napraviť, preto vám sem dávam tuto rubriku. Budem v nej rozoberať look Katy Perry + SÚŤAŽ !!!!!



Ak si mám predstaviť look Katy Perry, určite by na sebe mala minišaty s extravagantnými doplnkami. Myslím že má jedinečný štýl  no pokúsim sa ho napodobniť.. Snáď sa mi to podarí :P













 







OUTFIT:
Niektorý ľudia by si na seba minišaty nikdy neobliekli no to rozhodne nie je prípad Katy Perry :P .. Má krásnu postavu a velke sebavedomie a preto u nej platí pravidlo "Čím menšie, tým lepšie" :))


 MAKE-UP:
K tomuto outfitu by som zvolila jemnejší make-up .. No aby look nebol taký fádny, pridala by som tmavší rúž .. :)











                                                                                          
 
DOPLNKY:                                                          
Pri žiadnom outfite by nemali chýbať doplnky. V prípade Katy a jej extravagantného štýlu si to myslím dvojnásobne :) a preto by jej doplnky mali "sršať" energiou a štýlom... Dosiahnete to hlavne pri teplých (ako napr. žltá, oranžová, červená atď.)  a výrazných farbách no kľudne skúste experimentovať (len to prosím neprežeňte :))





A na záver SÚŤAŽ:
Ja som look Katy Perry už napodobnila.. Teraz je čas na VÁS :) .. Choďte na stránku http://www.polyvore.com/  , napodobníte look Katy Perry, odfoťte ju, uložte a pošlite mi ju na adresu kikakim@azet.sk ... Víťaza zverejním v ďalšej časti tejto rubriky.. Ale aby som vás aspoň trochu motivovala, nezverejním ju pokiaľ mi svoj návrh nepošlú aspoň traja !! Tak, šup šup do práce :D

2 komentáre: