štvrtok 6. januára 2011

Detectiv on internet (trošku nečakané...)

Ahojte aj v takúto nočnú hodinu. Celý dnešný deň sprevádza lenivosť (je to počasím???) . No chcela som niečo iné. Moja mamina dnes nečakane prišla s nápadom :"Čo keby sme si kúpili psa?". Do tejto myšlienky sme sa pohrúžili a našli zopár inzerátov na predaj psíkov. Rasu sme zvolili yorka..Mne sa táto mysšlienka páči, pretože pri venčení susedkynho psa si vždy skvelo vyvetrám hlavu. Navyše je to istá forma relaxu, takže by som pre psíka obetovala aj skoršie vstávanie. Dúfam, že to výjde a budem mať "hava"... No rozmýšlala som ako túto tému s blogom a napadlo ma, že sem dám oblečenie pre psíkov. Takže ide sa na to:

                                                                                               Jéj ♥ Škoda, že chceme psíka nie fenku..:(

Jéj to je chutné :)




Myslím, že je to plyšák :D

Páčia sa vám?
Máte aj vy psíka?
Ak áno máte pre neho nejaké oblečenie? Aké?
Aké meno pre psíka navrhujete?
Komentujte...dakujem :)

8 komentárov:

  1. jej leni ty budes mat hava ? :) to je skvele ! ale neces kokera na jar budeme mat :) Katka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a meno pre psa daj sahel a pre fenku daj sally to je take pekne :) alebo chelsea tak sa volalo jedno nase stena :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neee jej havo sa bude volat Fífo.. :DD ... KikaKim

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hej hej kika to ma nenapadlo :D aj tak to bude vnutorny boj Sahel Fifo filčo :) co si vybrat ? Katka :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. baby!! sahel ok..ale filo?? maminenej kamošky pes sa vola filip :D a navyse nemam rada ked sa psy volaju ako ludia...a katus my chceme nieco mensie..ak nieco tak asi yorka..mozno yorka mini..ono to nema v dospelostia ni kilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ale leni sak to je do vysky mojich kolien a ty si vyssia odo mna :) Katka :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nevadi aj my sme mojho kokera mali predtym dva tyzdne v byte a nerobila problem :P

    OdpovedaťOdstrániť