utorok 4. januára 2011

Poradňa

Cavte..Ja za chvilu idem..ale ked uz som  taká rozbehnutá dnes v blogovaní, pridávam vám sme jednu rubriku. poradňa. Ak máte akýkoľvek problém (týkajúci sa hocičoho) napíšte mi. Buď na e-mail alebo do komentov. Ale teraz to myslím vážne. Ku každému príspevku píšem aby ste komentovali. A vy nič... Dúfam, že toto vás nabudí. Taktiež sa pozriete o nejaké tie články nižšie a zapojte sa do súťaže. Nemôžte nič stratiť. Jedine získať :).
Ps: prekročili sme hranicu 200 návštev. Viem, že na iných stránkach je to bežné za jeden deň, ale my sa len rozbiehame...A na to, že tento blog má necelé 2 mesice, tak je to super. Dakujem :*

4 komentáre:

  1. lenka,perfektna stranka,som ocarena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj lenka, zaujimava stranka. Ja by som potrebovala poradit ako skombinovat doplnky a nejaky zvrsok k satam.. su vzorovane a je na nich viacero farieb, preto sa bojim, aby som to neprekombinovala. Mozem sa na teba obratit v tejto poradni? Dakujem. Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Mirka, prepáč ale tvoj komentár som si všimla až teraz, to som ale blogerka čo?? Jasne ze ti poradim pokusim sa najst dajake saty farebne na polyvore a dorobim ti k nim outfit :) snad si to tu najdes potom :))

    OdpovedaťOdstrániť