streda 5. januára 2011

Kombinuj...for Romi ♥

Takže Romi toto som venovala tebe :) (Katka neziarli..aj tebe daco venujem :P)... Kukala so vo veciach co si dopredu chystam na blog..a neuveris v kolonke kombinuj som našla dačo pre teba...je to dačo čo je ti dôverne známe :P
Takže dnes kombinujeme s tymto: (Romi rovno ich vytahuj zo skrine :)))


Sú to strečové čierne leskle legíny. Teraz sú veľmi "šik". Takže tipujem, že ich z vás polovica má doma :P.















Prvá kombinácia je navrhnutá na kždodenné nosenie. Pohodlnná, a pre lenivšie divčatá, ktorým sa neche každý deň vyberať niečo nové zo skrine, ponúka oddych, v podobe toho, že si stačí striedať tričko a šatku a vždy to bude čosi iné. PS: Tie topánky sú skvelé ♥.










Toto je party model. Tiež docela jednodúchý, no o to bohatší o doplnky a náročnejšie líčenie, hlavne kvôli umelým mihálniciam. Ale mylsým, že na nejákej disko alebo nočnej "žúrke" by ste boli v tomto hviezdou večera. PS: tá sova to je prsteň :D











Do tretice všetko dobré. Tento model som si nechala naschvál na koniec. Je elegantný, no aj tak sa hodí pre mladé baby. Ja som naňho strašne pyšná :D. Neviem prečo, ale keby mi niekto povedal, že som vyhrala tento istý model skákala by som meter pedesiat :D. Zrejme je to tým, že je  ladený do týrkýsova a ja tyrkýsovú prsote milujem. Teraz naspäť k modelu. Dopnky som zladila do štýlu "a la páv" :D pretože sa mi priphľade na tieto šaty hneď napadli. Líčenie som trošku odflákla, no naschvál. Menej je niekedy viac ;).




Pačia sa vám moje kombinácie?  Ktorá nejviac? Komenty potešia :)

2 komentáre: