pondelok 31. januára 2011

♥Valentín sa blíži♥

Už len 2 týždne a je tu sviatok zamilovaných- Valentín. Niektorí tento sviatok odsudzujú (hlavne tí starší), a niektorí na ňho čakajú celý rok, len preto aby mohli svojej láske niečo darovať. Ja si myslím, že na to aby ste obdarili niekoho koho máte radi, nepotrebujete tento sviatok. Spraviť radosť niekomu koho máme radi sa dá predsa každý deň. A však pri príležitosti tohto sviatku som sa rozhodla spraviť špecíalne vidanie rubriky Čo s čím a ako. Ukážeme si v ňom ako vyzerť na rande, aj keď príliš nemusíte ružovú farbu ;P.



            Tak v prvej kombinácií som zladila zaujímave šortky s tielkom kvetinového vzoru. Je to trošku odvážnejšia kombinácia, hlavne čo sa týka farieb.  Doladila som ju červenými lodičkami ♥ a veĺkou červenou taškou. Doplnkom som sa pre istotu vyhýbala, aby to nebolo príliš preplácané... Líčenie som zvolila nenápadné, jedine s výrazným rúžom...








V dalšej kobinácií som zladila niečo pre tie z nás, ktoré nemajú radi príliš elegantné oblečenie. Toto je voľné a trendy. Skombinovala som úzke rifle s čiernym tilekom a bledým bolerom. Nešetrila som asni doplnkami, použila som dlhú retiazku s príveskom v tvare srdca, a náramok s veľa príveskami. Bledé lodičky a kebelka len dopĺňajú tento outfit. Líčenie je jemné...









V poslednej kombinácií som ladila oblečenie do elegantného štýlu. Vybrala som bledé mini šaty, ktoré som skobinovala so zaujímavím mofrým bolerom (odborne sa tej farbe vraví kráľovsky modrá). Doplnky som taktiež ladila do modra. Opäť som použila zaujímavé lodičky a retro srdiečkovú kabelku. Líčenie je tiež jemne extravagantnejšie, takže pozor nech to nepreženiete s modrými tieňmi nech nevyzeráte ako šašo :D...








Tak to by bolo snáď všetko. Ako som už písala, blíži s avalentín, a my by sme vám chceli pri príležitosti tohot sviatku darovať malé prekvapko..tak sa teda nechajte prekvapiť a zatiaľ len tipujte o čo asi pôjde :) 
With ♥ Lenčuuk













                                           

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára